duminică, 19 iulie 2009

Bad-in cel Mare (plagiator). Hotu' prins, Badin se cheama!!

Am intrat si eu aseara sa vad ce mai scrie jurnalistul tonomat Andrei Badin. M-am lamurit eu repede care cum sta treaba, dupa care mi s-a oprit atentia asupra unui articol postat pe 18 iulie (sambata) referitor la noua ministresa Placinta. Toate bune si frumoase pana aici. Ma uit apoi pe pozele cu fii-su'. Brusc am o senzatie de deja-vu. Ma trezesc repede din starea de nedumerire si imi aduc rapid aminte unde le mai vazusesem. Raspunsul vine imediat. Pe blogul lui Victor!. Bineinteles, Victor Roncea. Merg apoi pe blogul lui Victor si ma uit la data postarii unui articol similar despre baiatul lui Plancinta, pastor ateist sau ce mama dracilor teribilisto-satanisti o fi el. Si acilea surpriza?! Nuu ... erau acele poze pe care le vazusem pe 17 iulie (vineri). Basca, pana si print screen-u' de pe facebook era ciordeala? Da! Pai bine, zic eu, da' asta il injura toata ziua da' pozele lui is bune de furat, n'asa? Pai cum sa nu, ca banii, cum zicea un nene la Roma, nu au miros ... mai ales in tonomat!

Cu dovada la mana

http://www.badin.ro/2009/07/sorina-plcint-mi-au-spus-c-sunt-curva-orasului-pe-.html
18 iulie

http://victor-roncea.blogspot.com/2009/07/placinta-fiul-in-elvetia-fotografii-cu.html
17 iulie

Foto sursa: furaciune

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Dofollow Banner