miercuri, 20 ianuarie 2010

Baconschi il confirma oare pe Dungaciu ca ambasador la Chisinau?

Nu este neaparat un secret pentru nimeni ca sociologul Dan Dungaciu ar putea fi numit, in viitorul foarte apropiat, ambasador al Romaniei in Republica Moldova. O parte din aceasta supozitie ar putea fi sprijinita si de decorarea sa de catre Mihai Ghimpu la Chisinau. Astazi, seful diplomatiei de la Bucuresti a mai destainuit si el cate ceva din acest mare secret. "Noul ambasador trebuie să fie un european, un intelectual cu suprafaţă serioasă şi o persoană tânără, dinamică, de la care aşteptăm noi idei", a declarat Baconschi pentru Mediafax. Potrivit acestui profil si a experientei sale pe aceasta zona, Dungaciu are toate sansele sa devina ambasador la Chisinau. Asta ar fi pariul meu!

2 comentarii:

  1. Salut Madalin,

    Ne-am cam saturat de speculatii... nu mai vrem pariuri... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Crede-ma ca asta am incercat sa aflu si eu ieri cand am mers la MAE, dar nu s-a putut. E un secret bine pazit :)! Cum am scris, dupa "portretul robot" facut de Baconschi, Dungaciu pare sa fie in spatele misterului. Acu' sa avem un pic de rabdare, cred ca zilele astea se va anunta numele sau. Ideea e ca nu ar fi chiar ok, din punct de vedere al uzantelor diplomatice, ca un presedinte sa viziteze o tara vecina cu care are foarte bune relatii ... si sa nu aiba acolo ambasador!

    RăspundețiȘtergere

 
Dofollow Banner