miercuri, 16 septembrie 2009

Davai ceas, davai palton, Vova!

Da sigur, am exagerat cu a doua parte... doar nu era sa isi dea Putin si haina de pe el. In schimb si-a oferit drept suvenir ceasul de la mana unui muncitor de la uzina Armatei din orasul rusesc Tula. "Vladimir Vladimirovici, poate o sa-mi dati ceva care o sa-mi aminteasca de dvs", i-a sugerat Viktor Zagaevski. La inceput, Putin a dat impresia ca se afla in dificultate. Dar, Vova e om calit pe strazile Sankt-Petersburgului si in artele spionajului, nu se pierde cu firea, cu una cu doua! Initial se pipaie prin buzunare si zice ca nu ar cam avea nimic de oferit. "Poate ca ceasul dumneavoastra", ii replica tovarasul Zagaevski.
Si pac, cum ar zice Gigi, Vladimir sufleca maneca voiniceste si desface de la mana Blancpain-ul din Tara Cantoanelor de circa 6000 de coco. "Un ceas asemanator i-am daruit fiului unui cioban din Mongolia. Mi-a placut modelul si mi-am mai cumparat unul. Poftim!", a spus Putin, citat de Interfax, intanzind ceasul omului fericit. Ziaristii prezenti la locul cu pricina s-au interesat cat costa:

-"Carcasa nu e aurita", a gandit premierul cu voce tare. "Vreo sase mii..."
-"De dolari?"
-"Mda", a dat din cap Putin.

Acu' ce sa ii faci? ... Putin rostise acolo, printre altele, un discurs despre situatia grea in care se afla economia din Tula. Nu mai putea da inapoi acum si trebuia sa dea si haina de pe el daca ii era ceruta, la o adica. Ca de'... altfel se incolona in rand cu “oligarhii” sau “mogulii”, cum le mai zice pe la noi, cu care a luptat incepand din '99, cand tata Boris l-a lasat “in charge” de soarta Rusiei.


Sursa foto: ZIUA Online

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Dofollow Banner