joi, 27 august 2009

Voronin. Vova Voronin... Hic! Yo cu cine votez?!

Tovarasul meu, Vova Voronin, s-a gandit sa imi faca cadou superb de ziua mea si a independentei Chisinaului, macar si formal de sub cizma sovietica ... una bucata discurs memorabil, pe care primit ca nu-l voi uita curand. Astfel, zapacitu' din capu' s(t)atului "moldovean" a incercat el, asa, sa incropeasca ad-hoc un speech vizavi de starea natiunii mai ceva ca la plenara CC-ului. Incoerent si probabil usor chitrofonit cu nitcaiva coniac de la beciurile de la Condrita, Voronin a enumerat cateva probleme de ordin social din Basarabia.

"In primul rand calitatea vietii ... nu ca o notiune sterila, dar formata din mai multe componente. Cel mai principal din ele, fiind in opinia mea, sanatatea societatii noastre. A cetatenilor nostri si sporirea comunitatii , adica cat oamenii traiesc mai mult ...", a grait Voronin starnind rasetele asistentei si a jurnalistilor prezenti la eveniment care probabil erau pe jos de ras si cautau o toaleta pentru a evita incidente neplacute la ultima sedinta a guvernului Greceanii. "Toti se bat pentru posturi, nu le vin posturi, ii trebuie vreo patru presedinti, patru prim-ministri, patru presedinti de Parlament ca sa imparteasca fotoliile, dar nu se gandesc ce sa pe urma si cum o sa conduca", a adaugat militistu' rosu'.

Incercand sa laude activitatile guvernului Greceanii in domeniul medicinii, el grande comandante a inceput totodata sa insulte Fondul Monetar International (FMI). Vova zice magistral, i-auzi ia!

"Ne-am intors inapoi la medicina primara ... eu imi aduc aminte cu obraznicie cum institutiile internationale, in primul rand FMI, obliga guvernele cele precedente pan' la 2000, sa inchida institutiile medicinii primare. Cele patru internate pentru oameni pensionari, in etate, care au ramas singuratici sau in alte situatii de criza, astazi avem peste 180 de asa institutii (...) si omul nostru, taranul nostru, moldoveanu nostru are posibilitatea sa vina dimineata la aceasta institutie sa serveasca masa, micul dejun, sa fie toata ziua in colectiv cu toti colegii lui care sunt la aceasta institutie, sa primeasca asistenta respectiva, sa faca si o baie si piorma, daca doreste, sa se duca si acasa, unde el are acolo un catelus, o pisica, o pasare, nu stiu ce ... ". S-am incalecat pe'o sa iar tu Vova, dute-n ... padure!


Foto: staredeurgenta.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Dofollow Banner